Labels

Thursday 22 September 2011

Shimmy Isaacs terug by Suidoosterfees 2012 met ”Howzit my Bra”


Die talentvolle komediant Shimmy Isaacs het Suidoosterfees-gehore vanjaar laat kraai van die lag met haar eenvrou-komediestuk Allie Pad Funny Worcester.

Met reeds ’n wenslag by die 2010 Ikhewzi-fees, het Shimmy vanjaar nog ’n eerbewys ingeoes toe sy as die Klein Karoo Nasionale Kunstefees se Kanna Slurpie-wenner vir ”Howzit my Bra” aangewys is. Dié produksie met sy uitbundige humor sal beslis ’n komiese hoogtepunt op Suidoosterfees 2012 wees.

Die bekende aktrise Anthea Thompson, wat saam met Shimmy in die trefferkomediestuk Cracks and  the City te sien was, is die regisseur van ”Howzit my Bra”.

Tesame met verskeie kwessies rakende die bra, takel ”Howzit my Bra” ook die onderwerp van borskanker en gee ’n stem aan diegene wat die gevreesde siekte oorleef het.

”Howzit my Bra” word op 15 Februarie om 21:00, 18 Februarie om 14:30 en 19 Februarie om 18:30 by Suidoosterfees 2012 opgevoer. Besprekings vir dié stuk, My Naam/My Name is Ellen Pakkies en die Huisgenoot Gospelkonsert is reeds oop by Computicket. Skakel 021 446 1558 of stuur e-pos na suidooster@media24.com. Volg die fees by www.facebook.com/Suidoosterfees vir feesnuus en meer.

* Die Suidoosterfees is van 14 tot 19 Februarie by Artscape. Die volledige program is 25 November beskikbaar. Hou die fees se webwerf, www.suidoosterfees.co.za, en die pers dop vir meer besonderhede.

No comments:

Post a Comment